Choď na obsah Choď na menu

Aktuality

audi-a8-2018.jpg

Motory - všetko hybridy

Podkapotou A8 sa od začiatku predstaví dvojica agregátov. Klasika v podobe šesťvalca V6 3,0 TDI s výkonom 210 kW (286 k) je doplnená benzínovou alternatívou V6 3,0 TFSI s výkonom 250 kW (340 k). Neskôr ich doplnia dva osemvalce do V. Naftový 4,0 TDI s výkonom 320 kW (435 k) a benzínový V8 4,0 TFSI s výkonom 338 kW (460 k). Vrcholom blaha bude motor W12 s objemom 6,0 litra so zatiaľ nešpecifikovanými parametrami. Aj ekológovia si prídu na svoje vďaka verzii A8 L e-Tron kombinujúcej silu benzínového šesťvalca 3,0 TFSI s elektromotorom. Plug-in hybrid dosiahne maximálny výkon 330 kW (450 k) a maximálny krútiaci moment 700 Nm. Pritom dokáže odjazdiť až 50 km. Auto môže byť za príplatok vybavené bezdrôtovým nabíjaním. Majiteľ tak nebude musieť šaškovať s káblom, jednoducho pristane vo svojej garáži a v jej podlahe zabudovaný systém nabije auto indukčne.

 

Komentáre

Pridať komentár

Prehľad komentárov

Zatiaľ nebol vložený žiadny komentár.